In 2016 reisden Adelheid, Noor Veere en ik naar Montenegro. We maakten een daguitstap naar Shkodër in het noorden van Albanië. Deze uitstap smaakte naar meer. Daarom profiteerden we deze zomer van het feit dat we alle 4 samen waren, om het centrum en het zuiden van Albanië te ontdekken.
In de schaduw zitten, liggen, slapen, niksen, rusten… In de schaduw lezen, puzzelen, dagboeken invullen, chatten, naar muziek luisteren, scrollen, dromen…
"Om een land te leren kennen, bestudeer je de dranken" (*) Daarom deze niet meer verhoopte, maar zeer interessante rondleiding in de wijnerij/distilleerderij Gjergj Kastrioti Skenderbeu in Durres , inclusief een meer dan uitgebreide tasting van wijnen en distillaten.
Reacties
Een reactie posten